Omedelbar behovtillfredställelse, tack. Tacketack.

Jo, ni vet sådana där sprängmattor, som är ihopsydda av utplattade traktordäck? Skulle ni ha en sådan över, så säg till mig, för just nu känns det som om jag skulle göra minst skada inlindad i en sådan.

Inlindad i en traktormatta, med lite fin matjord på, så kunde där växa blommor och gräs och små städer där Clownerna hjulade ur sina tårtor. Det vore fint. Det är nog ungefär vad jag behöver.

Kära vänner, jag vet att ni gör ert bästa, och jag är er stort tack skyldig. Snart är jag mig själv igen. Allt blir bra, tack. Tackatack.


Kommentarer
Postat av: Anfield

sprängmatta. det var nytt för mig. och nu försöker jag reda ut hur du ska använda den. är den som en mina? sprängs den om du gör fel saker? uh?

2006-08-17 @ 07:48:46
Postat av: Rissen

Nej, alltså, det är en sådan man lägger över det som ska sprängas, för att dämpa explosionen, liksom. Du vet.

2006-08-17 @ 10:14:48
Postat av: Anfield

då fattar jag. en sån ska jag också ha när jag blir stor.

2006-08-17 @ 13:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback