Jag är nyförälskad

i mig schälv. Jag vill bara hänga med mig och se mig djupt in i ögonen. Jag blir glad när jag tänker på saker jag sagt och tokroligheter jag gjort. Jag vill inte hångla med någon annan, eller jo, någon liten trekant kan jag kanske tänka mig, men det känns inte nödvändigt. Jag kan inte låta bli att prata om min nyförälskelse hela tiden, så snart har jag inga vänner kvar. Men jag tänker att de som Verkligen Bryr Sig förstår.

Nu låter jag kanske ironisk, men faktum är att jag inte trivts såhär bra i mitt eget sällskap på kanske... två år. Sedan jag alls tyckte om att vara mig, känns det som ibland. Det är en jävla revolution, för jakten på Något Annat är över för den här gången. Fy fan vad jag är bra, idag gick jag hem tidigare från jobbet för att fira.

Okej, därför att jag är sjuk. Men ändå. JAG GICK HEM. I love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback