Tilläge

Idag behöver jag också en axel att gråta ut mot, close encounter med farmor igen. Jag är Crocodile Dundee, ständigt på helspänn, men när krokodilen kommer har jag bara att lydigt sträcka fram fingrarna, ett efter ett och snart har jag givit bort hela min integritet. Hets hets hetsätning är ett sätt

jag hanterar, hanterar, hanterar det inte.

Jag måste hejda mig, men Huppigupptäcksfärd, pappa, den brukade vi sjunga. Jag säger inte att allt hade varit annorlunda om inte om hade varit att cancern har spridit sig till lymfan oj, tyvärr, du drunknade i dina egna lungor. Din jävel. Jag kommer drunkna i mina egna spyor. Näe, jag har faktiskt slutat med sånt, jag ville bara skapa effekt. Affekt menar jag. Tyck om mig, låt mig snora dig.

Krokodiljägarhistorier skriver jag inte här, för jag är rädd att jag har läsare i familjen.
Emil, inte för att jag tror att du skulle sprida det vidare om du faktiskt läste, men jag vill inte skapa fler saker att hålla tyst om i den Freimanska klanen. Jag vill inte lägga det på dig.

Läser du får du gärna träda fram, så kan vi prata om det. Jag älskar dig, kära kusin.

Kommentarer
Postat av: anfield

hade du varit här/jag där hade en axelsnorning suttit fint. du hade fått snora hur mycket du vill.

själv grät jag igår av trötthet i kombination med berättande av sorgligt minne. jag gråter alltid när jag berättar det minnet, men jag berättar det bara när jag är ledsen, så det är ju inte konstigt.

2006-07-11 @ 19:42:29
Postat av: Rissen.

Så då har du ju ett grinknep. Det ska jag påminna dig om nästa gång det kniper. Du kniper. Äh.

Tack, du är fin.

2006-07-13 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback