Tourettes Tala Ut Syndrom

Sedan mitt senaste Förhållande Mislslyckades, och jag fattade att det inte alltid är av godo att pracka på folk sina schänslor och åsikter hela tiden har jag kämpat emot. Försökt tillfriskna. Men nu har jag gått varvet runt och fattat, att jag har tourettes tala-ut-syndrom är något jag måste leva med. Och att det faktiskt kan generera bra saker också. Det gäller bara att lära sig hantera det.

We lose sight of everything
when we keep checking our backs
I think it's time we just
smile, come clean and relax.

Ani är gud, hon har alltid rätt.  

Och i paraden ska jag druga i guld.

Kommentarer
Postat av: Anfield

och jag gillar dig precis som du är. med schänslorna och touretten och hela paketet.

2006-07-31 @ 22:58:29
Postat av: Matti

Jag med. Och inte trots utan för att.

2006-08-04 @ 00:45:17
Postat av: Rissen

Smält snällt.

2006-08-04 @ 00:57:15
Postat av: sof

åh du drugade så snyggt!

2006-08-05 @ 20:52:20
Postat av: karoliina

urk, jag lider av tala-ut-syndromet i sammanhäng där shots figurerar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback