Utan flickvän i Berlin.

Igår fick jag höja mitt fultal en del och idag fick jag överraska med pangfrukost sådär som jag saknat. Det var härligt att vara lite kåt, även om det var en väldigt kort stund. Eoner av asexualitet är passerade. Kanske.

Men pangfrukosten gav den större tillfredställelsen, det måste sägas. Jag vill ha en sambo, eller helst flera. Så är det. 

Och så var det det där med schäärlek, som jag funderat lite på igen. Sist jag Var Ihop med någon så var jag himlarns arg på det där med kärleksdramtaturgin som påtvingats oss av Gud, äktenskapet, och Hollywood. Bort med den, tänkte jag och försökte mig på OR. Men. Sanningen är att jag nog behöver dramaturgin för att fatta hur man bygger ett sådant där Vi. För blir det inget Vi, blir jag inte kär, har jag märkt. Eller så begriper jag inte att det är det jag är. Jag vet inte vad det beror på. För feg kanske. Fast jag tror inte det är det. 

Hursomhelt, flickvän har jag inte haft på länge, men har ändå fått knulla och frukostera under året som gått. Nu även i Berlin. Inte fy skam ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback