(Working for the) Man

skulle kunna tro att det är något särskilt subversivt med film som handlar om tjäj-boxare, men det är det inte. Bara samma gamla story om en flickas kamp för att få kärlek från Daddy.

"Hela mitt liv har du sett rätt igenom mig", konstaterar hon när hon äntligen slagit ner Pappsen, som var så elak och övermaskulin som bara en arbetarklassfarsa kan vara. Sådan tur att det finns en kukförsedd tränare som kan se och fostra tösen till självkontroll och  maskulina stordåd. Fallossnatching, exempelvis, jag menar, det ÄR ju ändå den säkraste vägen till självkänsla. Jajamän, jag är beredd att go all Freud på populärkulturen.

Daddys girls, jag blir så trött. Och ännu lite mer pepp på att transa i paraden, se nedan.  Riktigt obscena och sladdrigt saviga ska vi vara. Okej?

Kommentarer
Postat av: Glitterhoran

Jag är PÅ. Jag lämnar glittrande snigelspår längs hela paradvägen!

2006-07-29 @ 10:33:02
Postat av: Rissen

Hurra. Vi blir fler och fler.

Nu behöver vi bara en finansiär, eller en runda på 30-kronorsloppisen i Hufvudsta, eller en ordentlig titt i våra utklädningslådor.

2006-07-29 @ 10:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback