Look at where the profits are, that's how you'll find the source

"De har ju gjort så mycket för mångfalden".

Tja, Amelia Adamo anställde ju faktiskt Kalle Norlén till Vecko Revyn på nittiotalet, klart tanten ska invigningstala på Pride. Och
Guillo, han har verkligen breddat innebörden av ordet pederast (a.k.a. Rickard Wolf). Det är så himla häärligt att Prides mest prestigefyllda uppdrag kan gå till heterosexuella, för en gångs.. nä. Homosexuellt självhat?  

Men det är ju klart att PRAJD BEHÖVER JU MEDIA. Och då är det ju himla smart att ta medialt intressanta journalister. Eller hur var det nu? De senaste sommrarna har Pride haft samma löpsedelspotential som Allsång på Skansen. Hur vore det att utnyttja det medieutrymme som Pride har tagit sig till att sätta strålkastaren på någon av alla okända homogejaktivister som sliter oavlönat året runt? Strålkastarljus ger cash, och Guillou&Adamo behöver behöver varken det ena eller det andra. Pride däremot behöver cash, och i mina ögon är det här inget annat än ett jävligt desperat försök att vrida upp redan starka strålkastare för att öka pengaflödet.

Kommentarer
Postat av: junior

Fy faan va bra. Jag säger bara: Precis-Så-Är-Det!
Money talks...

Men, de kommer inte att få mina slantar för någon tacky dog-tag i år iallafall.
Jag borde redan ha satt gränsen vid Fjedjiik Jaijnfeijt men jag är trög och saktmodig som få.*suck*

Postat av: Rissen

Prajd är som julafton. Man kommer inte undan. Straffa inte dig själv för det.

2006-06-07 @ 09:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback