Oväntat väntat

De senaste dagarna har jag

1 Hämtat manus till liten roll jag kanske ska göra i B-film (plockad på t-banan för att spela, LESBISK POLIS kan tänka. Hahahaahhaha...)

2 Varit ännu mer arg på mitt jobb och kommit på hur jag ska plocka medelklasspoäng på det. En jävligt bra idé, faktiskt.

3 Varit på något jag nog skulle betrakta som en dejt, med en person som jag hobbyspanat på i några månader.

Samt, naturligtvis, jobbat jobbat jobbat. 12 timmar idag. Det är nog jobbandet, men jag känner liksom ändå inte att det händer något, direkt. Eller så har jag bara vuxit ifrån den där förmågan att arbeta upp mig till eufori över Det Oväntade. Och det vore ju ganska bra.

Inte euforisk, men väldigt glad över min idé.
Man är inte tjugo längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback