Pumpsen

och jag har ett stormigt förhållande. När pumpsen är snälla mot mina fötter, går jag och sätter på mig vårdtofflorna. Och får skavsår. "Skyll dig själv" säger pumpsen och plågar mig lite extra. Jag har bara snubblat en gång, men då höll det på att gå riktigt illa. För pumpsen. Som straff har de börjat knirka på ett oroväckande sätt. När jag tog en titt på klacken visade det sig att plasten som ska sitta där har avlägsnat sig. Nu ska jag bjuda dem på en omklackning. Så de får vila upp sig. Hoppas de blir glada på mig igen då. Då kanske alla kan bli glada.

Happy, happy joy.

Kommentarer
Postat av: God saves

Efter att ha träffat pumpsen så undrar jag om ni har en öppen relation? Har jag liksom något för att en planerad flirt med de coolaste skorna eller är det lika bra att jag försöker hooka upp med några andra?

Postat av: svärmäry

jag har fortfarande inte träffat pumpsen. när ska du introducera oss?

2006-06-20 @ 20:43:18
Postat av: God saves

va?! du har väl visst träffat pumpsen. jag har ett minne av att ha sett er tillsammans..

2006-06-20 @ 20:45:59
URL: http://godsavesthequeer.blogspot.com
Postat av: God saves

damn, jag skrev fel..går det inte att ta bort sina egna inlägg på blogg.se? taskigt..

2006-06-20 @ 20:46:52
URL: http://godsavesthequeer.blogspot.com
Postat av: rissen

jag, herr höger och fröken vänster lever i en lycklig triad, tack så mycket.
men det är klart, jag har hört att frk V kan vara lite lösaktig..

2006-06-21 @ 10:21:52
Postat av: God saves

Is that so? *ler lyckligt* Min dag är fulländad och I'm out of here (kontoret alltså)

2006-06-21 @ 10:51:32
URL: http://godsavesthequeer.blogspot.com
Postat av: Iris och jag

Iris och jag minns och ler åt minnena vi har av ett par chockrosa pumps som Iris köpte åt mej på vår åttonde allahjärtansdag. Jag har för mej att det var 1987. Pumps is the shit!

Kärlek och medmänsklighet,
Iris och jag

2006-06-21 @ 17:22:26
URL: http://irisochjagforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback