Semester

Igår tog jag sommarlov från mitt liv.

Tio timmars sömn, slött telefonprat, middagssovning.

Ivar-Loparken, Vinterviken, Aspudden.

Parkteatern, Pic-nic, Köpe-sallad.

Spontanhäng 1, Spontanhäng 2, Spontanhäng 3, Spontanhäng 4, Spontanhäng 5, Spontanhäng 6, Spontanhäng 7, Spontanhäng 8, Spontanhäng 9, Spontanhäng 10, Spontanhäng 11. Så många spontanhäng som jag inte räknat med vart det. Utan att det kändes minsta jobbigt eller uppstyrt.

Jag återfick min vita skjorta som är oersättlig, och jag fick sova sked.
Helt enkelt en jävligt bra dag.



Kommentarer
Postat av: Anfield

och sen begicks ett övergrepp, men det försöker du alltså mörka?

Postat av: Rissen

Inte ett utan fler.
Hinmla härligt!

2006-06-14 @ 13:10:50
Postat av: Anfield

ett begrepp har övergåtts.

2006-06-14 @ 13:29:23
URL: http://anfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback