The Parkteatern Challenge

Gårdagen gav hopp om liv, men sanningen är att jag är lite orolig inför sommaren. Lite jobb utspritt på många dagar kommer generera lite pengar uspritt på ganska mycket ledig tid. En massa av mina vänner lämnar stan dessutom, så de som blir kvar kan räkna med ett något förhöjt umgängestryck från min sida.

Här krävs en plan, konstaterade Min Kära Märy  och vips så hade vi en: Glöm "en svensk klassiker", målet med sommaren 2006  är att gå på minst en föreställning av allt som parkteatern ger. Om det är bra eller inte är oväsentligt, det viktiga är att ha ett mål.

I höst rullar det eventuellt in ett par korvören, och då ska vi belöna oss med något riktigt fint för alla pengar vi fiktivt sparat på gratis kultur. Men bara om vi lyckats täcka hela programmet, alltså. Inklusive Clownen Manne.


The Parkteatern Challenge 2006 - är du redo?

Kommentarer
Postat av: schapp-märy

hurrm. har man härdat ut minst fem föreställingar av clownen manne (varav en i spöregn) får man dispens, det bestämmer jag det. dispensen inefattar förresten alla jag känner, sådeså!

2006-06-14 @ 17:38:30
Postat av: Rissen

Okej, men det blir väl lite orättvist mot dem du inte känner? vi får nog ha ett möte och se över reglerna.

Postat av: schapp-märy

ALLA får vara med!

2006-06-14 @ 19:05:32
Postat av: tourettes-märy

ja GUD vad alla får vara med! och har man jobbat med clownen himself slipper man ännu mer.

2006-06-14 @ 19:08:59
Postat av: Rissen

ja det förståss.
jag redigerade bort tourettsen snabbare än du han märka den själv. sån är JAG!

2006-06-14 @ 19:11:13
Postat av: tourettes-märy

äre ok att jag anlitar dig för lite redigering när tourettsen kommer krypande live?

2006-06-14 @ 19:15:23
Postat av: Rissen

Vad som helst som genererar en inkomst.
Nu eller i nästa liv.

2006-06-14 @ 19:21:42
Postat av: märymäry

har ju sagt att du ska bli min housekeeper sen när jag blir rik och berömd! du får fett betalt, darling.

2006-06-14 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback