Vårdbiträde blues

Jag har fått mitt slutgiltiga schema för sommaren, och kämpar hårt med paniken. Typiskt jävla vårdscheman: aldrig ledig två dagar i rad (jo, vid fem tillfällen under två månader, varav prideveckan är ett. Känns så jävla ovärt), men ändå så få timmar i juni och juli att det blir till att suga på ramarna fram till den 25:e september.

Min jobbsituation har så att säga inte stått högst på min problemlista den senaste tiden, men ärligt talat, detta går inte an. Ge mig en/ett plan.

Kommentarer
Postat av: Anfield

"Ge mig en/ett plan"

haha.

jag håller med, detta går inte an. planen jag diskuterat med dig tidigare tror jag på. använd bloggen som reklampelare. jag är referens.

ps: har jävligt ont i nacken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback