Det haglar så häggen rasar

och jag har Qruiserförbud. Vad bättre finns att göra än att muta in ytterligare plats på internätet? Eller jag menar skapa. Skapa plats. Queer space, eller det får vi väl se.

Blogga ska jag iallafall inte göra, för jag har så mycket så mycket att hinna med idag för ikväll ska jag på semester. Kryssning, minsann, må det bli en livsomvälvade upplevelse. Jag menar på ett BRA sätt Gud, ett bra, det där var INTE ett förtäckt sätt att nedkalla tsunamin över oss.

Ned och ned. Över och över. Gud och Gud.  Äh.


Nu har det slutat hagla. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: mammas lilla

ojje, vars ska du?

Postat av: mammas lilla

eller var det en metafor? jag fattar ju aldrig nått.

2006-05-31 @ 13:12:00
Postat av: Rissen

Metafor/inte metafor, det är en falsk dikotomi, det är vad det är.

2006-05-31 @ 13:44:09
Postat av: Anfield

det faktum att du börjat blogga UTAN ATT MEDDELA MIG gör mig så ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

2006-05-31 @ 14:18:47
URL: http://anfield.blogg.se
Postat av: Rissen

Jag HAR meddelat dig. När du kommer på hur får du en kaka.

2006-05-31 @ 14:26:33
Postat av: Anfield

jag ska få en kaka.

2006-05-31 @ 17:10:46
URL: http://anfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback