Kul effektivt se/ä/tt

0500 Gick jag upp.
0614 Åkte jag från Malmö hetsläsandes Butler
1040 Ankom jag Sockholms central
1042 Åkte jag mot Flemingsberg, hetsskrivandes sammanfattning
1100 Började jag och ett par gruppisar förbereda Butlerseminarie.
1300 Var jag jävligt nervös. Och inledde Butlerseminarium.
1500 Var seminariet slut och golvet gungade
1600 Ankom jag Stockholms universitet. Här gungar det också
2100 Får jag åka hem

Sedan ska har jag några telefonsamtal att ringa. Oh lord.


Tur tur tur att Gender trouble-kursen var så jävla peppig. Jag vill bara spendera den närmaste veckan med att blogga om allt jag tänkt, inte för att jag tror att tankarna är så jävla orginella, men därför att det skulle vara givande för MIG att få bringa reda i alltsammans. Två konstprojekt har jag (!) under planering också. Men jag hinner inte med något av det där, för nu pockar min grymt eftersatta B-uppsats i socialt arbete. NU.

[Och jag som inte trodde jag kunde känna mig kreäjtive under stress. Där ser man.]

Kommentarer
Postat av: Sedlighetsroteln

Som jag sa: Jag vet inte om sådant beteende ska belönas, men man kan ju i alla fall erkänna att det har hänt.
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback