Du tror att du är paranoid, men det är du inte:

Jag transkriberar intervjuer jag gjort för skolan. Så mycket mer kan jag inte säga, för de är ju INFORMANTER och då får man ju inte hänga ut dem. Som man skulle vilja göra.

Men så mycket kan jag säga, att alla feminister och queerkämpar och antirasister och aktivister med en rättviseagenda över huvud taget,  borde någon gång genomföra en intervjustudie på som berör kampen. Det är himla nyttigt att transkribera sina egna samtal, för då hör man hur mycket heteronormativt SKIT man sitter och tar och tar och tar utan att reflektera över det. Det man faktiskt reagerar över i stunden är bara tippen på en jävligt stor bajskorv, och det är fan inte så konstigt att man mår illa när man gapar och låter den köras ner i halsen på en gång på gång.

Jag menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback