Kommunikationslopp

Och där vart det tyst. Antingen har jag skrivit obegripligt pinsamt eller obegripligt självklart eller bara obegripligt i största allmänhet om det dära med status och parighet. Eller så kanske fölk har bättre saker för sig än att kommentera i min blogg. Nåja.

Utan fungerande mobil och utan fungerande internet (jo! jag lovar! jag har skrivit om det här tre gånger, publiceras det nu är det bara en slump) i Malmö, och man blir medveten om den s.k. kommunikationshetsen. Jag har inte direkt intresserat mig för min blogg så mycket å det sistone, men nu när man inte k a n meddela sig, blir det plötsligt viktigt. Som så mycket annat här i livet handlar det mer om känslan av att Jag Minsann Har Rätt Till.. än intresse för. Nåja.
 
Idag har jag hållt work shop för några kåraktiva lundensare, och tagit det officiella klivet in i jämstäldhetsarbetarfacket. Det var läskigt men roligt. Jag tror att det här med pedagogik kan utvecklas till en liten hobby. Heja! 


Kommentarer
Postat av: Matti

Nej, först tänkte jag bara att det inte fanns så mycket mer att tillägga. Men nu tänker jag att jag tror att du har fel. Men jag har ont i huvet och kan inte verbalisera det.

2006-10-19 @ 00:16:08
Postat av: Rissen

i den här frågan vill jag gärna ha fel. Du får överbevisa mig en annan gång.

2006-10-19 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback