Gravdansen för essensen

För att vara en person som ägnar mycket energi åt att ifrågasätta Natuurlighet och Essenser och sånt har jag haft fruktansvärt många betänkligheter inför att börja äta ångestdämpande medicin. Man vill ju vara sig själv liksom.

Eller inte.
För nu har jag äntligen lyft luren och haft samtalet, och nu är ett recept på väg hem till mig. Och bortsett från att jag är rätt nervös* så är jag så himla, himla lättad. Nu jävlar ska jag göra mer än att ta mig fram. Och utgångsläget är inte det sämsta, för nu är det vår och spännande projekt och hoppingivande framtidsutsikter (Genus C! Genus C!) och kärlek.
____________________________________________________________________________________


*Tänk om jag inte vill ligga? Äh, det skulle aldrig hända MÄJ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Risken är inte direkt minskad sexlust, risken är att du inte kommer kunna komma. (Inte menat att vara en ordvits).

2007-04-02 @ 22:35:04
Postat av: Rissen

Ja, jag har hört det. Fy fan. Men jag är ganska talangfull på området, så man får väl hoppas att det kan väga upp. Och det är ju inte för evigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback