För första gången på vad som känns som flera veckor har jag sovit längre än till 07.30.

Bäddade gjorde en storslaget fin helg med kär vän.

Igår, när vi satt och frös under filt och tittade ut över havet tänkte jag något smart om att jag alltid trott att man måste älska sig själv innan man kan lita på att man älskas av andra, men att det nog kan vara tvärtom också. Att man kan börja med att öva på tilliten, något sånt. Men nu har jag naturligtvis glömt hur jag tänkte.

Fina helgen får fortsätta en dag till, för jag tog det goda beslutet att ta ledigt idag, och sedan var jag smart nog att åka till klippan, och här skiner sola och glittrar i vågera och en trappa upp hör jag hur de gör kaffe åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback