Proppen i

Nej nu fick jag prestationsångest på fettfronten. Det blir inget mer på ett tag.

Dessutom kan jag inte uppbåda tillräcklig indignation för att fördjupa mig i ämnet. Jag är så himla harmonisk och glad. Dagen inleddes med yoga, och jag kan meddela att det finns INGEN URSÄKT att inte träna minst ett pas i veckan. Jag har gjort det en gång förut och konstaterat samma sak, så det måste vara sant. När jag gick därifrån kände jag mig som efter ett redigt knull: lycklig, darrig i benen och oförmögen att sätta samman fullständiga meningar.

Sedan gick jag på café och fick än det ena, en det andra fina sällskapet, och fick dessutom en projektplan skriven däremellan.

Livet suger fitta, det är så härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback