Hetero-veto

Jag har spenderat halva natten med att försöka förklara det heterosexuella projektets förkastlighet för en massa människor jag inte känner i verkligheten. Jag misstänker att det till och med var ett par svärföräldrar inblandade (väldigt mycket hetero-projekt att ha sådana.) Jag var inte särskillt begriplig, inte ens för mig själv. Trasslade in mig i obegripliga resonemang om statuspositioner.

Faktum är, att efter en tvådagarssejour i ett heteroprojekterat hem, kan jag inte se vad som är så illa. Förutom själva heterosexualiteten, förstås.

Kommentarer
Postat av: Matti

Det måste vara nåt med stjärnornas konstellationer eller dricksvattnet eller, hemska tanke, NORMEN för de flesta verkar gå igenom en sån här fas nu.

2007-01-16 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback