Projekt 2007

Hej jag heter Emma och är kruserknarkare. Mina gamla dagboksinlägg håller på att falla i glömska, men tillsammans med er läsare ska jag blåsa nytt liv i dem.*

2006-08-28


If I was to say to you

Jag är så väldigt lite sugen på att skriva dagbok.
Men nu är väl DET jinxat. Också.

Projekt 2007 blir iallafall att få konsekvensanalys bannlyst. Jag ska börja öva redan nu.**
 
__________________________
*Jmfr karaktären Shanti Rooney i P3-programmet Mammas nya kille: Hej jag heter Shanti Rooney och jag är skådäspälare. Mina gamla uppsatser från högstadiet håller på att falla i glömska, men tillsammans med er lyssnare ska jag försöka väcka nytt liv i dem.

**
Jag tycker jag börjar bli ganska duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback