Det här var egentligen en kommentar

till det här inlägget av Sedlighetsroteln, som började gråta över att Glen Hysén ska invigningstala i under pride. Men tydligen kan jag inte publicera kommentarer på blogspot och JAG MÅSTE JU FÅ KOMMUNICERA MIG. Det är en rättighet som vi håller högt 2007.

Själv skrattade jag hysteriskt i en kvart. Min sexuella läggning har inte spelat ut sin roll, den har faktiskt aldrig haft något med Glen Hysén att göra. Myten om att Pride behöver mer media smittar tydligen som pesten inom organisationen, det är bara att bita ihop och acceptera att queerfeminismen är en plump i marginalen under homofestivalen. Och ärligt talat, vore det inte lite oroande om det vore annorlunda? För queerfeminismen, menar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback