Vad ska jag köpa för skor?

På måndag börjar jag min tjänstemannabana. Klädkoden är casual men någorlunda proper måste jag vara. Har ingen aning om vad jag ska ha för kläder i sommar överhuvud taget, men om man bara funderar ut skorna brukar det mesta lösa sig. Jag har funderat och funderat, men lyckas inte. Kanske ni, kära vänner kan hjälpa till? Dessa är faktorerna att ta hänsyn till.

1 Jag är trött på vita fötter,
2 men är rädd för att lukta fotsvett.
3Jag är ganska flatig,
4inte direkt den som målar tånaglarna
5 så jag kommer inte undan med öppna sandaler bara på feminitet. 
6samtidigt vill jag kunna vara kräjzy och ha klänning någon gång ibland. 
7 Budgeten är begränsad, ett par normaldyra eller två par extrembilliga är det som gäller.

Det där med tånaglarna och femininiteten kan nog omförhandlas. Hursom, jag behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: Matti

Jag tycker att det verkar som att riktiga kvinnor inte har fötter.

2007-06-10 @ 01:11:59
Postat av: P

Kinaskor! Funkar till byxor, shorts och klänning, med eller utan strumpor, finns i många olika färger om man får tag på dom, BILLIGA, delvis öppna men inte i tån. Är mitt förslag!

Postat av: A

och såna har jag på jobbet, funkar OERHÖRT bra.

2007-06-11 @ 09:39:25
Postat av: Rissen

åh, kinaskor, sådana hade jag varje sommar tills jag fyllde 10. ska nog köpa några färgglada som ombyte till de jag köpte igår, se ovan. åh, jag ser fram emot zick-zack solbränna!

2007-06-11 @ 09:48:49
Postat av: här är skorna alltså

fan vad svårt det ska vara att lägga upp en länk.

2007-06-11 @ 09:50:31
Postat av: Äh.

http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2306-501&color=

2007-06-11 @ 09:51:04
Postat av: P

Äh, det är ju en sån där jobbig hemsida som inte går att länka till ordentligt.
Men vagabond har en hel del snygga skor, du valde säkert några shyssta!
Zickzack-solbränna ftw!

2007-06-11 @ 11:18:03
URL: http://cuntstunts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback